Kein Internet möchte kündigen - urgent help

Wir möchten dich 🖤-lich zu einer kurzen Umfrage zu unserem congstar Support Forum einladen.
Wir freuen uns über deine ehrliche Meinung! Hier gehts zur Umfrage. Vielen Dank für deine Hilfe!
Dieses Jahr feiern wir mit dir den Null Stress Friday und du kannst alles per Tarifwechsel oder Neubestellung selbst in der congstar App regeln 😎
Hier könnt ihr den Rabatt für euren Tarifwechsel vormerken.

Wenn du Unterstützung brauchst, haben wir hier im Forum verschiedene Sammelthreads für dich eingerichtet:
Sammelthread für Rechnungstarife
Sammelthread für Prepaid
Sammelthread für congstar Zuhause
Auch wenn andere vor euch eine Antwort bekommen, wartet bitte ~24 Stunden ab, bis ihr nochmal nachfragt.
Wir haben alle Anfragen auf dem Schirm und wir tun was wir können 🙏 Vielen Dank.
  • i have a contract with congstar for 2 years.my contracts remain 7 months to expire now and i have not been using my monthy data of 5GB because of just little or no network in where i live. i only surf the internet with it when i go far away from my apartment. please can somebody tell me how to cancel the remaining contract bacause i cant cope with it anymore.i have been calling the customer care but it has never went through. my first language is English.

  • Hello perfectmind2000,

    first of all: welcome to the congstar support forum.

    I can't find an active contract with 5GB of Data with the e-mail adress you provided here. If you have technical difficultys (like described) the best course of action would be, that you try out our chat. I can look up any known maintenances or technical difficultys if you tell us the postal codes where this happens.

    If we can't determine a technical cause on our end, we can request review from the carrier.

    Greetings,
    Ben