15 Euro gone for nothing

Wir möchten dich 🖤-lich zu einer kurzen Umfrage zu unserem congstar Support Forum einladen.
Wir freuen uns über deine ehrliche Meinung! Hier gehts zur Umfrage. Vielen Dank für deine Hilfe!
Dieses Jahr feiern wir mit dir den Null Stress Friday und du kannst alles per Tarifwechsel oder Neubestellung selbst in der congstar App regeln 😎
Hier könnt ihr den Rabatt für euren Tarifwechsel vormerken.

Wenn du Unterstützung brauchst, haben wir hier im Forum verschiedene Sammelthreads für dich eingerichtet:
Sammelthread für Rechnungstarife
Sammelthread für Prepaid
Sammelthread für congstar Zuhause
Auch wenn andere vor euch eine Antwort bekommen, wartet bitte ~24 Stunden ab, bis ihr nochmal nachfragt.
Wir haben alle Anfragen auf dem Schirm und wir tun was wir können 🙏 Vielen Dank.
  • Hi, in 31 October I changed my tariff from Prepaid Allnet L to Prepaid wie ich will 2 gen. I had like 2 days left with the old tariff, on November the 2nd I was charged 15 euro again for Allnet L then on Nov 4th I got the new tariff change and was charged again. My credit was around 23 euro and now I have 0.32 euro, wasn't even enough for the 100 minute/sms option, only surf option got activated.

    So did I just lose 4 weeks of payment in 2 days? Why didn't the tariff change took place after my old already payed for tariff expired?

    Thank you.

  • Hey @Saicoth,

    thank you for giving me the information. There has been some issues due to the overlapping. Your balance should be good now though. Please check and see if everything works now. Restart the phone if necessary. Please be aware that the fee for the minutes/sms of 1,95 Euros is still open and will be subtracted from your balance. This usually happens at night. Sorry for the inconvenience. I hope it's all good now.

    Take care

    Kenan

  • Hi, I just got a sms telling me that the minute/sms option will be activated. Thank you so much for the help and for acting so fast.

    Wish you all the best.